Napiš funkci, která bude jednoduchou simulací rulety. Budeme uvažovat pouze možnost sázení na řady. Uživatel si může vybrat jednu ze tří řad:
-
první řada (hodnoty 1, 4, 7 atd.),
-
druhá řada (hodnoty 2, 5, 8 atd.),
-
třetí řada (hodnoty 3, 6, 9 atd.).
-
Zeptej se uživatele, na kterou ze tří řad sází a na výši sázky.
-
Vytvoř funkci
roulette
, která bude mít parametry číslo řady a výši sázky. Pomocí funkcerandint
z modulurandom
vygeneruj náhodné číslo v rozsahu od 0 (včetně) do 36. Vyhodnoť, do které řady číslo náleží. Nezapomeň, že 0 nepatří do žádné z řad a pokud padne, uživatel vždy prohrává. -
Funkce
roulette
vrací hodnotu výhry. Pokud uživatel vsadil na správnou řadu, vyhrává dvojnásobek sázky, v opačném případě nevyhrává nic jeho sázka propadá.