Obchodníci v naší softwarové firmě používají jednoduchý systém, aby odhadli šanci na úspěch potenciální zakázky. Každé zakázce přiřadí body od 0 do 10 a platí:
- Pokud má zakázka méně než 5 bodů, šance na záskání je malá.
- Pokud má zakázka 6 až 8 bodů, šance na získání je střední.
- Pokud má zakázka více bodů, šance na získání je vysoká.
Body přidělují podle následujících kritérií:
- Odvětví: Firma nejlépe prodává do automotive, o něco hůře do retailu. Pokud potenciální zákazník podniká v automotive, přičti 3 body, pokud v retailu, přičti 2 body, jinak 0.
- Obrat: Firma nejlépe prodává zákazníkům se středním obratem. U malých většinou neuspěje, u velkých občas ano. Pokud má firma obrat menší než 10 mil. Euro, přičti 0. Pokud je mezi 10 a 1 000 mil. Euro, přičti 3 body, jinak 1 bod.
- Země: Firma je nejúspěšnější v Česku a na Slovensku (2 body), o něco méně v Německu a ve Francii (1 bod). Ostatním zemím dej 0.
- Konference: Firma loni pořádala odbornou konferenci pro zákazníky. Pokud se zákazník konference účastnil, přičti 1 bod, jinak 0.
- Newsletter: Firma též rozesílá newsletter o svém produktu. Pokud zákazník newsletter odebírá, přičti 1 bod.
Napiš funkci, které bude mít 5 parametrů, které reprezentují zadaná kritéria. Poslední dvě kritéria zadej jako nepovinná s výchozí hodnotou False
. Funkce vrátí šanci na získání zakázky jako řetězec.