Přidáme do naší vyúkové hry počítání chyb. Vždy, když komponenta Wordbox
zaznamená chybu, dá o tom vědět svému rodiči a ten aktualizuje svůj stav.
V této chvíli věříme, že jste dostatečně zkušení na to, aby vám popis výše stačil k dokončení cvičení. Pokud se přesto cítíte nejistě, můžete následovat podrobný popis:
- Do komponenty
Stage
přidejte stav[mistakes, setMistakes]
s prvotní hodnotou0
. Zobrazte stav na příslušném místě v komponentě. - Přidejte do komponenty
Wordbox
callbackonMistake
, který bude komponentuStage
informovat o překlepu. - V komonentě
Stage
vytvořte handlerhandleMistake
, který svýší stavmistake
o jedna. - V komponentě
Wordbox
zavolejte funkcionMistake
pokaždé, když nastane chyba. To je potřeba udělat v handleru událostikeyup
. Pravděpodobně tušíte, že nám takto hrozí zastarání proponMistake
. - V komponentě
Wordbox
přidejte proponMistake
do závislostí vuseEffectu
, aby nám nezastarala. - Vyzkoušejte, že aplikace správně funguje.