Přidáme do naší vyúkové hry počítání chyb. Vždy, když komponenta Wordbox zaznamená chybu, dá o tom vědět svému rodiči a ten aktualizuje svůj stav.
V této chvíli věříme, že jste dostatečně zkušení na to, aby vám popis výše stačil k dokončení cvičení. Pokud se přesto cítíte nejistě, můžete následovat podrobný popis:
- Do komponenty
Stagepřidejte stav[mistakes, setMistakes]s prvotní hodnotou0. Zobrazte stav na příslušném místě v komponentě. - Přidejte do komponenty
WordboxcallbackonMistake, který bude komponentuStageinformovat o překlepu. - V komonentě
Stagevytvořte handlerhandleMistake, který svýší stavmistakeo jedna. - V komponentě
Wordboxzavolejte funkcionMistakepokaždé, když nastane chyba. To je potřeba udělat v handleru událostikeyup. Pravděpodobně tušíte, že nám takto hrozí zastarání proponMistake. - V komponentě
Wordboxpřidejte proponMistakedo závislostí vuseEffectu, aby nám nezastarala. - Vyzkoušejte, že aplikace správně funguje.