Kódím.cz
6

Nástroje umělé inteligence

Ukážeme si, jak můžeme využít nástroje založené na umělou inteligenci v datové analýze.

2
Speedating 3

Pokračuj v práci se souborem s daty o speedatingu. Tentokrát nás budou zajímat následující sloupce.

  • funny_partner: hodnocení zábavnosti (vtipnosti) protějšku,
  • decision: rozhodnutí osoby se s protějškem znovu sejít.

Chceme vědět, jaká jsou průměrná hodnocení zábavnosti u protějšků, se kterými se osoba chce nebo nechce sejít. Požádej AI o vytvoření vizualizace. Tentokrát dej AI podrobnější instrukce - řekni, jaký typ grafu by měl použít (např. sloupcový), jaké mají být popisky os, název grafu a barvy sloupců. Zkontroluj kód a podívej se, jak jsou jednotlivé parametry grafu do kódu vloženy.

Příklad výsledku je níže, tvůj graf ale může vypadat úplně jinak.

Příklad výsledku

Řešení